tisdag 31 januari 2012

Hej Johan

Du kommer ihåg när vi satt på ditt kontor den där gången i höstas och pratade om min blogg och din sajt, och du ville att jag skulle skriva under det där kontraktet med uppsägningstid och sådär och skicka det till ditt förlags ekonomiavdelning, så att jag skulle vara bunden av det och inte bara skulle kunna få för mig att flytta bloggen var som helst precis när jag kände för det?

Du vet, det där pappret som liksom ganska tydligt förflyttade maktpositionen i den här typen av förhandling som vi har just nu väldigt mycket från mig och väldigt mycket till dig.

Och jag lovade att jag skulle göra det.

Mmm.

Jag gjorde inte det.

11 kommentarer:

  1. Åh! Hardcore förhandling! Det här blir intressant att följa!

    SvaraRadera
  2. Haha! Spännande.

    Förresten, Backman, ett tips i all välmening. Om du vill visa att det här är på allvar, vore det kanske läge att uppdatera "om mig"-kolumnen nere till höger..

    SvaraRadera
  3. Bra där! Och du, hàll ut i den här förhandlingen. Du vet väl att 99.9% av dina läsare följer dig vart du än tar vägen!

    SvaraRadera
  4. Dags för nytt bokmärke alltså? Where you lead, i will follow.

    SvaraRadera
  5. You go gi... eh Herr Backman... We follow, som Helena och Julia Uppviglerskan mycket riktigt påpekade...

    SvaraRadera
  6. hahaha... det är så sjuukt bra. Välkommen till blogspot :)

    SvaraRadera
  7. Hej Svejs!! :-) Oj vad Café kan tappa bloggläsare i ett huj!! Du har ju halva Sverige i ett snöre, typ som såna där Kvack-ankor ungarna drar runt på!! Han Hurtig har väl inga ankor??

    SvaraRadera
  8. Spännande, får vi se vart du väljer att stanna då

    SvaraRadera
  9. Hahaha så jäkla bra inlägg, lite snopen Johan måste känna sig helt plötsligt :)

    Vi är som lärjungarna....vi följer vår läromästare :D

    SvaraRadera